dinsdag 1 juni 2010

Vandaag weer op gesprek in het IJsselland Ziekenhuis. Nu met een plastisch chirurg besproken welke voorbereidingen getroffen moeten worden voor de hersteloperatie. Helaas hebben ze in het IJsselland niet voldoende ervaring met een wond zoals de mijne. Vandaar dat men mij naar Leiden stuurt (waar ik eerder een second opinion gekregen heb) omdat daar wel ervaring is met deze operaties. Het ziekenhuis zal zelf de doorverwijzing regelen, zodat ik daar geen omkijken meer naar heb.

Enerzijds teleurstelling dat de voorbereidende operatie om meer huid te krijgen noodzakelijk is. Anderzijds vertrouwen dat men het beste voor me zoekt. De beste behandeling, de beste behandelaar. Zelf ben ik nogal rustig onder wat ik vanmiddag allemaal gehoord heb en ervaar dat als gebedsverhoring.

Vandaar dat ik ook "gewoon" naar een vergadering van de medezeggenschapsraad geweest ben. En dus niet bereikbaar was voor de vele meelevenden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten