zaterdag 19 juni 2010

Familiedag

Vandaag was de jaarlijkse familiedag. Al een paar jaar organiseer ik samen met mijn broer en schoonzus deze dag voor de familie Landwaart. Dit jaar konden we het gelukkig aan anderen overlaten... 

Het was goed om de hele familie (bijna iedereen is er altijd) weer te ontmoeten. Het is een bont gezelschap van allerlei leeftijden en gezindten. Wat zou ma vandaag genoten hebben! De familie betekende altijd zo enorm veel voor haar. Met dat in mijn gedachten heb ik heel erg kunnen genieten van deze jaarlijkse traditie.

Nog een beetje reclame: "De Zoete Inval" in Putten is een echte aanrader. Al met al kijk ik nu alweer uit naar de volgende familiedag: D.v. 18 juni 2011.

1 opmerking:

  1. Je ma zou zeker genoten hebben. Ze was zo'n lieve schat. Ze had altijd belangstelling voor iedereen. Ik mis haar...

    BeantwoordenVerwijderen