donderdag 10 juni 2010

Verkiezingsnacht...

Wat een kater na die verkiezingen voor de Tweede Kamer...

Op zich was het wachten op de definitieve uitslag wel spannend. En het werd dus een heel kort nachtje. Maar de uitslag is toch niet echt wat ik gehoopt had. Eén lichtpuntje nog: gelukkig is de VVD groter dan de PvdA. Hoewel het spreekwoord van de kat en de hond hier toch ook wel van toepassing is.

Vandaag zal het evalueren van de campagne wel beginnen. Ik heb vooral gelachen en me soms ook enorm geërgerd. Al dat gebekvecht terwijl je weet en ziet dat niemand de waarheid spreekt. U draait en u bent niet eerlijk is niet exclusief voor Wouter Bos, maar bijna een definitie voor het woord politicus.

De dans om het pluche kan beginnen. 'k Ben benieuwd welke beloften de komende uren al gebroken gaan worden...

En ik? Ik ga na een nachtje van zo'n vier uur richting school...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten