woensdag 15 oktober 2008

Weer een schooldag

Vandaag in drie klassen weer een (vervolg)les economie gegeven. De basis van de economische theorie uitgelegd aan de hand van behoeften, middelen en schaarste. Ook de prioriteiten die je moet stellen kwamen aan de orde. De verwerking was een collage maken van je dromen en verleidingen. Hoe maak je de juiste keuze?

Ik heb wat foto's gemaakt, maar kom er nu achter dat het kabeltje waarschijnlijk nog in Holland op m'n bureau ligt. Ik zal hier op zoek gaan naar zo'n USB-kabel en anders wordt het wachten tot de thuiskomst.

Gisterenmiddag en vanmiddag ben ik vooral nog bezig geweest met het werk dat hier voor de Stichting Vrienden van Zjitomir gedaan wordt. Er moeten o.a. begrotingen gemaakt worden voor volgend jaar. Gezien de enorme inflatie maak ik me als penningmeester wel wat zorgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten